pátek 9. srpna 2013

Pyšná maminka se chlubí :-)

Teď jsem ale vážně pyšná...
Mé dítě (postižené neony stejně jako já) se chvíli dívalo na maminku, jak si hraje s kabošonky a vyhlásilo: "mami, já to zkusím taky". Dostala nit a jehlu, vybrala barvy a k podivu, nevstala, dokud nebylo doděláno... a to je co říct, protože její trpělivost opravdu není nic, čím by se šlo chlubit

Pomáhala jsem pouze instrukcemi, co použít + utahovat, zakončovat a přidávat nitě a dodělala jsem na přívěsek závěs, jinak vše sama. A chystá se zásobit přívěsky všechny kamarádky.

First beaded cabochon by my 9 year old daughter Zuzana :-)


Použitý materiál - český skleněný UV neon kabošon, Preciosa UV neon rokajl a Preciosa UV neon farfalle, doplněno TOHO velikost 15.



A maminka půjde asi brzy do korálkového důchodu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...